Hah!

I denna aftonbladsartikeln så skriver dom och berättar om att om man drickar flera koppar kaffe om dagen så minskar man risken att dö i hjärtkärl sjukdomar.

Minst 5 koppar kaffe om dagen behövs. Vad säger ni om den dö?

FAVORIT CITAT JUST NU: Walls, they’re everywhere, they define us, limit us, we can try to go around them, break through them or give up and let them close us in. But every once in a while, if we’re lucky, someone opens a door and then it’s up to us to have the courage to walk through. – Dresden Files

We all make mistakes, it’s what we do next that matters.

5 svar till “Hah!

  1. Den klarar ju jag då:-D

  2. Mammas favoritcitat just nu ”Åh hjalp dä brinnär”….Du får en cheesecake när du kommer hem om du kan gissa var det kommer ifrån:-D

  3. Jag vet! Jag vet!

  4. Miccan du skall få cheesecake jag lovar:-D
    Jag kan hjälpa carro på traven. Det börjar på n och slutar på ilecity

  5. Fniss! Tack för tipset. Jag har tänkt på detta citatet i en vecka. Kände igen det men kom inte ihåg.

Lämna en kommentar