Meme som jag lanat fran Majsan

Fem saker i din frys:

  1. Isglass som legar dar i tre manader
  2. Curry kyckling som legat dar i 4 manader
  3. Wokgronsaker som man varmer i micron sa blir dom angkokta
  4. Tillknycklat brod som inte alls funkar att stoppa ner i brodrosten. (att jag aldrig lar mig)
  5. 3 raa hamburgare

Fem saker i din garderob

  1. Riskokare
  2. Tekokare
  3. Ryggsack
  4. Klader
  5. En litet varme element. (Det var innan dom satte pa varmen till den stora kopplad till rummet. Inte forran alla klagade over hur kallt det var, sa satta dom inte pa varmen pa hela colleget.

Fem saker i din bil (Har ingen bil, sorry)

    Fem saker i din handväska

    1. Penna & Block (Det hor ihop)
    2. Varktabletter
    3. Erhm. Tomma godispapper. *Visslar och tittar at ett annat hall*
    4. Planbok
    5. Ipod

    Hum. Okej Majsan. Jag har en helt annan utmaning till dig. Du gillar ju att greja i photoshop.

    1. http://en.wikipedia.org/wiki/Special:Random

    Den forsta artikel titeln pa sidan ar namnet pa ditt band.

    2. http://www.quotationspage.com/random.php3

    Dom fyra sista orden av det allra sista citatet ar titeln pa ditt album

    3. http://www.flickr.com/explore/interesting/7days/

    Den tredje bilden, oavsett vad det ar, ar framsidan till ditt album

    4.Anvand ditt grafik program och fa ihop alla dom har tre momenten och posta dom pa din blogg.

    Detta ar vad jag fick ihop.

    5 svar till “Meme som jag lanat fran Majsan

    1. lugn o fin, lugn o fin….. *torkar svetten*
      har så fullt upp med mitt stora städprojekt så jag hinne inte photoshoppa precis just nu…

      men jag ska, jag kan, jag vill, jag kan, jag vill

      pust pust

    2. Klart ni kan och vill bägge två:-D, Heja heja
      Lutar mig tillbaka vid datorn och hejar på er:-D

    3. Vad vill jag göra sa du? *lutar mig framåt* Hörde inte riktigt. *flin*

    4. Glöm att jag photoshoppar 😛

    5. Why nooooot? *whines*

    Lämna en kommentar