Men, men…

…..vad heter eremit på engelska? Detta är typ 7 gången som jag för in samtalet på eremit och ingen vet vad jag pratar om för jag kan bara det svenska ordet. *facepalm*

Det är oerhört frustrerande. Gah!

Och nu när jag äntligen gjort mig av med dom 11 äpplena som tog väldigt stor plats i kylskåpet.

Vad händer då? Jo då har jag ett gäng bananer som jag inte ens vill röra vid för att dom har blivit så bruna att jag blir sugen på att sola. *headdesk*

FAVORITCITAT JUST NU: ”Such is life,” – Ned Kelly

[ En liten ordbok till vissa engelska uttryck jag skriven i en post. Tala om när ni inte förstår så lägger jag till det i ordboken:

Facepalm: Handflatan slår ansiktet, Headdesk: Huvudet slår i skrivbordet]

2 svar till “Men, men…

  1. Hermit gumman. Det har du själv lärt mig. Tänk det är ni två som pluggar på engelska och jag som vet om vad eremit heter. Hihi.

  2. Va? Allvar? Ar du riktigt saker pa att det ar jag som lart dig det? *fniss* Vad kasst minne jag har isafall.

Lämna en kommentar